Dream it, plan it, do it! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Deanne - WaarBenJij.nu Dream it, plan it, do it! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Deanne - WaarBenJij.nu

Dream it, plan it, do it!

Door: Deanne

Blijf op de hoogte en volg Deanne

26 Mei 2013 | Nederland, Nederland

Amerika!

Langzaamaan krijgt onze droom vorm. De tickets zijn geboekt, een mooie huurauto zal paraat staan bij aankomst, de route is uitgestippeld en hier en daar hebben we al een verblijfplaats geboekt!

Raymond en ik gaan in september een rondreis maken door het westen van Amerika. In drie weken tijd bezoeken we de staten California, Arizona, Utah en Nevada. Als afsluiter nemen we een binnenlandse vlucht naar New York en zullen vanaf daar een paar dagen later weer naar huis vliegen. Het plannen en bedenken wat we gaan doen en willen zien is tijdrovend maar erg leuk!

Binnenkort meer :)

• 29 Mei 2013 - 15:04

Matthijs:

Je zou natuurlijk, als je in new york bent, een uur of 4 NW kunnen rijden, en ik zou op dezelfde dag een uur of 4 SE kunnen rijden, kijken of we elkaar tegenkomen? ;)