Route - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Deanne - WaarBenJij.nu Route - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Deanne - WaarBenJij.nu

Route

Door: Deanne

Blijf op de hoogte en volg Deanne

02 September 2013 | Nederland, Nederland

Jeeeej, nog 1 nachtje slapen en dan vertrekt het vliegtuig richting Los Angeles. Via Alamo hebben we een Jeep Grand Cherokee (of vergelijkbaar) gehuurd, deze nemen we vanaf het vliegveld direct mee. We komen rond 18:00 uur lokale tijd aan (dan zijn we 19 uur onderweg geweest), het is een kwartiertje rijden naar het hotel. Nog even wat eten en waarschijnlijk vroeg naar bed! De tweede dag staat Disney op het programma, kunnen we gelijk de jetlag van ons afschudden in de achtbanen ;-)

Verder heb ik een foto van de route die we ongeveer af zullen leggen toegevoegd. Vanwege de brand in Yosemite kan deze nog enigszins aangepast/omgegooid worden, dit houden we goed in te gaten.

• 04 September 2013 - 16:07

Andrea:

Woehoe Disney!! En, is het echt een GC?
    XX Jezus

• 04 September 2013 - 16:18

Rebekka :

Heel veel plezier!!!!! Geniet ervan, onze ervaring is dat dat helemaal goed gaat komen :)

• 05 September 2013 - 18:02

Moede RFrieda:

Heerlijk te lezen dat alles zo goed gaat daar in the USA.
    Maak ook foto van de "CAR"waar jullie in reizen.xxx