Moaaaaaaab!!! - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Deanne - WaarBenJij.nu Moaaaaaaab!!! - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Deanne - WaarBenJij.nu

Moaaaaaaab!!!

Door: Deanne

Blijf op de hoogte en volg Deanne

07 September 2013 | Verenigde Staten, Moab

On the road again, maar vandaag in een 4WD! Bij Canyonlands Adventure center in het plaatsje Moab hebben we een 2deurs Jeep Wrangler gehuurd voor de dag. Na het tekenen van een berg papierwerk, uitleg over de auto gekregen en advies ingewonnen over welke route het leukst is om te rijden. We hebben uiteindelijk de trails Gemini Bridges & Schafer gekozen en zijn terug gegaan via Potash Road. Het eerste stuk van Gemini Bridges was pittig, gelukkig reed Ray toen :) Als een echte iceroadtrucker (maar dan zonder ice :p) passeerde hij moeiteloos de smalste weggetjes en de grootste stenen. Eenmaal boven op de eerste berg gekomen hadden we een schitterend uitzicht, er waren geen andere jeeps in de buurt dus konden even stoppen om wat foto's te maken. Hierna was het mijn beurt te rijden, een afdaling, een deel door de vallei en weer een paar mile terug naar de main road, great fun!
De tweede trail begon boven op een berg, smalle afdaling met haarspeldbochten en tegenliggers (!). Vervolgens een stuk langs de Colorado river gereden, we kwamen ook een zoutwinningveld tegen. Een heel groot stuk van deze route hebben we gefilmd met de gopro op de auto. Zojuist een stukje van gekeken op de tablet en het ziet er net zo badass uit als wij het ervaren hebben! Na 6 uur lang door elkaar geschud te zijn vonden we het welletjes, hebben de jeep weer ingeleverd en zijn we het motel op gaan zoeken. Even opgefrist (was wel nodig na zoveel stofhappen) en het dorpje in gegaan om wat te shoppen en te eten. We kwamen een schattig mexicaans restaurantje tegen en hebben hier heerlijke enchilladas gegeten.

• 09 September 2013 - 04:36

Matthijs:

Cooooooll! Komt dat filmpie online?

• 09 September 2013 - 14:03

Andrea:

Oh dat klinkt geweldig!!

• 09 September 2013 - 14:03

Andrea:

Oh dat klinkt geweldig!!

• 10 September 2013 - 05:58

Deanne :

@Matthijs; Jazeker, alleen wel pas als we weer thuis zijn!