From A to Zion - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Deanne - WaarBenJij.nu From A to Zion - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Deanne - WaarBenJij.nu

From A to Zion

Door: Deanne

Blijf op de hoogte en volg Deanne

10 September 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gister hebben we overnacht in een scary ghosttown; Green River. Veel gebouwen stonden leeg en waren vervallen. Aan de huizen was ook heel goed uit op te maken waar de rijkeren en het trailer trash woonde.. Papa Arie zou hier prima een paar weken lang kunnen opruimen, weggooien en op nummer leggen :D Er stonden wel 3 perfect onderhouden kerken en overal borden met; zolang je maar geloof houdt, komt alles goed. Ironisch :)
Gelukkig waren er ook nog 2 eettentjes open, een truckstop en Ray's Tavern.... Voor ons natuurlijk geen moeilijke keuze! Ik had een heerlijke baconcheeseburger met versgehakte frietjes en Ray de New York Strip, een groot stuk malse biefstuk!

Vandaag heeft het de hele dag geregend, we zouden Bryce NP en Zion NP bezoeken. Bryce zijn we geweest, maar behalve door de regen werd het zicht ook beperkt door laaghangende mist. We hebben nog wel een paar van de beroemde Hoodoos gezien, maar een hike zoals we gepland hadden zat er niet in. Na een paar minuten uit de auto was je al helemaal doorweekt.

Een paar dagen geleden is 1 van Rays cameralenzen stuk gegaan. Hierdoor kunnen we geen 'normal-range' foto's meer maken, alleen erg ingezoomde. We hebben daarom besloten de rest van de dag te besteden aan het zoeken van een nieuwe lens in het plaatsje St. George. RadioShack, Sears en BestBuy afgegaan maar zonder resultaat. Ze hadden wel lenzen maar niet degene die hij nodig heeft.

Morgen gaan we naar de Hoover Dam en Las Vegas!

• 11 September 2013 - 09:54

Andrea:

Oh wat zonde van Bryce en de lens! :( xx Jezus

• 11 September 2013 - 12:26

Aster:

dat is ook jammer!! gelukkig hebben jullie wel al heel veel ander moois gezien ;)