Raymond, I'm nuts about you - Reisverslag uit Tracy, Verenigde Staten van Deanne - WaarBenJij.nu Raymond, I'm nuts about you - Reisverslag uit Tracy, Verenigde Staten van Deanne - WaarBenJij.nu

Raymond, I'm nuts about you

Door: Deanne

Blijf op de hoogte en volg Deanne

16 September 2013 | Verenigde Staten, Tracy

Dinner and a movie

Nadat we maandag de nacht zijn doorgekomen in het shady motel zijn we vanuit Madera naar het plaatsje Raymond gereden. Onderweg kwamen we allerlei notenbomen tegen, in the general store hebben we informatie opgevraagd over waar we wat konden kopen. Net voor je de snelweg op zou gaan zou een leuk zaakje moeten zitten. Het was inderdaad een heel leuk zaakje, we hebben knoflookpistachenootjes, roasted raspberry-honeyamandelen en een mix van pistache, cranberries, witte chocola en amandelen. Allemaal erg lekker! We zijn ook nog even bij Eastman Lake gaan kijken, maar daar was niks te beleven. Daarna de snelweg opgedraaid en naar Tracy gereden. Na ingecheckt te hebben zijn we naar de plaatselijke mall gegaan. Kwamen een tentje tegen waar ze stoelmassages gaven en daar waren we wel aan toe! Kwartiertje heerlijk ontspannen, daarna uit eten geweest bij de Olive Garden, verrukkelijke pasta op! We hadden ook al kaartjes gekocht voor de bioscoop, we're the Millers, hele leuke film, hebben ons rot gelachen!

• 20 September 2013 - 10:25

Andrea:

Oeh die nootjes klinken lekker! Kijken jullie ook Dexter live daar?