Driving around - Reisverslag uit Lompoc, Verenigde Staten van Deanne - WaarBenJij.nu Driving around - Reisverslag uit Lompoc, Verenigde Staten van Deanne - WaarBenJij.nu

Driving around

Door: Deanne

Blijf op de hoogte en volg Deanne

20 September 2013 | Verenigde Staten, Lompoc

Vrijdag hebben we relatief veel tijd in de auto doorgebracht. Via 17 mile drive en highway 1 zijn we langs de kust naar Lompoc gereden, het is een echte slingerweg met ook veel kleine bergen. Helaas hadden we pech met het weer, dichte mist vanaf zee en laaghangende wolken. Veel meer dan de vangrail konden we op sommige plekken niet zien. Hoe verder we naar beneden reden hoe beter het gelukkig werd. We verbleven twee dagen in het hotel in Lompoc en hadden voor de zekerheid een wat luxere uitgekozen. De suite was opgedeeld in 3 delen, badkamer, slaapruimte en het woonkamergedeelte. Zowel bij het bed als bij de bank stond een tv, kon ik dus ongestoord TLC kijken zonder dat Ray verplicht mee moest kijken :p. Er was ook een keukentje met alles erop en eraan, maar die hebben we niet gebruikt, haha!

• 24 September 2013 - 10:09

Andrea:

Als je nog maar kunt koken als je terug bent! :)