There were no m*f#kckn snakes on the m*f#ckn plane - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Deanne - WaarBenJij.nu There were no m*f#kckn snakes on the m*f#ckn plane - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Deanne - WaarBenJij.nu

There were no m*f#kckn snakes on the m*f#ckn plane

Door: Deanne

Blijf op de hoogte en volg Deanne

23 September 2013 | Verenigde Staten, New York

Om half 4 vannacht ging de wekker, veelste vroeg natuurlijk en dat hebben we gemerkt ook. De reis naar het vliegveld is soepeltjes verlopen. Eerst de auto ingeleverd bij Alamo en via hen de shuttlebus, we waren ruim op tijd. Tijdens het online inchecken kregen we een melding op het scherm dat het vliegtuig mogelijk overboekt was en of we tegen een waardecheque van 300 dollar bereid waren een latere vlucht te nemen. Gezien we geen idee hadden hoe dit werkte en waarschijnlijk de komende tijd toch niet meer met United Airlines zullen vliegen hebben we voor nee gekozen. De boardingpassen werden geprint en wat bleek? Aangepaste stoelen in Economy Plus klasse, jeeeej, gratis beenruimte, een kussen en een dekentje! We hadden een nieuw vliegtuig met uitgebreid entertainmentprogramma, films (guess which one I watched), tvseries, spelletjes, maar hebben ook nog een paar uurtjes geslapen. We gingen op deze vlucht van 5,5 uur, 3 uur met de tijd mee. Om 6 uur 's ochtends vertrokken we en we kwamen om half 3 aan in New York. Met de airtrain zijn we naar de subway gegaan en met een uurtje waren we bij het hotel. Ik vond het wel een gedoe opeens, zeulen met die koffers. Je raakt verwend door zo'n ruime huurauto!
Op de hoek van de straat zit een domino's pizza, daar hebben we wat eten gehaald en heerlijk op bed opgepeuzeld. Onze hotelkamer is trouwens pieeeepklein, ik schat 3 x 4 meter, inclusief de badkamer. We waren behoorlijk uitgeteld van het vroege opstaan en de reis, dus zijn nergens meer heen gegaan. Hebben tv gekeken en zijn vroeg gaan slapen. Internet hier werkt trouwens erg slecht, wifi connect bijna niet en valt vaak weg. Dus als we de komende dagen traag reageren op Whatsapp dan weten jullie hoe het komt :)

• 25 September 2013 - 10:50

Andrea:

*Jeej* for upgrades! We hebben voor Ron ook maar een XL stoel genomen voor de terugvlucht. Dan kunnen we niet naast elkaar zitten (want ik moet op een aangewezen 'babystoel') maar kan hij misschien wel zitten en dan Ernst nemen, want dat past echt niet op een gewone stoel! :( Misschien is de terugvlucht niet overboekt en kunnen we een stoel erbij inpikken.