Motel from Hell - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Deanne - WaarBenJij.nu Motel from Hell - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Deanne - WaarBenJij.nu

Motel from Hell

Door: Deanne

Blijf op de hoogte en volg Deanne

11 September 2013 | Verenigde Staten, Death Valley Junction

Gister was een fantastische dag. Vanuit St. George zijn we 's ochtends eerst naar de Hoover Dam gereden. Een rondleiding in de dam en door de powerplant gekregen, wat een indrukwekkend ding! Hij is in slechts 5 jaar gebouwd, heeft zichzelf al terugverdiend en maakt nu zelfs ieder jaar winst (opbrengsten stroom zijn groter dan de kosten voor onderhoud en operationeel houden). En dan hebben we het nog niet eens over de inkomsten vanuit alle bezoekers.

Na de Hoover Dam zijn we naar The Gun Store in Las Vegas gereden. Behalve een gun store hebben ze daar ook een shooting range! Ray had een het The Gun Store pakket genomen, hij mocht schieten met een Glock, een MP5 en een M4. Ik had de Ladies Package en mocht ook schieten met de Glock en daarbij een roze (!) Berretta CX4. Uiteraard hebben we onze avondturen gefilmd met de GoPro en de targets meegenomen :D

Hierna was het tijd om onze kaarten voor de KA cirque du soleil show op te halen bij het MGM. Onderweg daarheen kwamen we langs een camerashop. Voor de zekerheid omgedraaid en even gaan kijken... En wat bleek! Ze hadden ze 18-55mm lens waar Raymond naar op zoek was, jeeeej.
Bij het MGM heb je een enorme publieke parkeergarage, je kan hier gewoon parkeren zonder dat het geld kost. Ideaal, zijn wij Nederlanders niet gewend! Kaarten ophalen was zo gepiept, we hadden nog ruim 2 uur over voor de show begon. Zijn the strip opgegaan voor some sightseeing en een burger bij de McDonalds gegeten. Terwijl we buiten liepen begon het weer flink te regenen, gelukkig is de regen hier warm dus het viel mee.

De show was heel erg gaaf. We hadden goede plekken, zaten in het midden voor het podium. Het podium is geen rechte vloer met wat opzetstukken zoals wij dat kennen maar bestond uit 2 enorme draai- en kantelbare plateaus. Aan de zijkanten van de tribune stonden hoge torens en hoorden eveneens bij het toneel. De muziek was schitterend, behalve de acrobatiek en dans zat er ook een verhaal in wat goed overgebracht werd. Overal om je heen gebeurde wel wat. Het duurde iets meer dan 1,5 uur en aan het einde waren we werkelijk amazed.
Na de show hebben we de GoPro op het dak van de auto geplakt en zijn we via the strip teruggegaan. Overal lichtjes en reclame! Het was nog ongeveer 1,5 uur rijden naar het volgende hotel in Amargosa Valley, een Inn en een casino in een. Terwijl ik de auto uitstapte op deze best wel verlaten parkeerplaats krioelden er overal enge torren om me heen, heb nog nooit zo snel naar de ingang van een gebouw gesprint. De deur was erg mooi, maar dicht... ja echt DICHT, op slot! We waren hier om half 11.. En je kon tot 10 uur 's avonds inchecken :( Casino dicht, receptie leeg, alle andere deuren dicht, verder dan de hal kwamen we niet... Now what?

• 13 September 2013 - 07:09

Andrea:

Oh jeee!! Wat nu? Dit is wel spannend voor de thuisblijvers Dee!

• 13 September 2013 - 09:59

Aster:

ik ben ook benieuwd!! vind het leuk om jullie verhalen te lezen. jullie zijn al anderhalve week weg.. gaat snel.

• 13 September 2013 - 10:10

Rebekka:

Gaaf he de show Ka!

Jullie hebben ook niet veel rust in jullie reis haha. Erg bekende plaatsen voor ons, jammer zeg van het weer! Je doet er niets aan, maar wel balen! Bryce en Zion zijn zo vreselijk mooi met een zonnetje of sneeuw (ach reden om een keer terug te gaan haha)

Heel veel plezier nog! Geniet er met volle teugen van en straks naar New York jeej!!!